2014(e)ko abenduaren 22(a), astelehena

ANTZERKIA EZAGUTZEN



DBH 1- eko ikasleak gara, Aitor Perez, Ekaitz Sola, Aimar Bidondo, Maialen Iso, Adriana Gar, Irune Ayesa, Haizea Larraza, Aitziber Aisa, Haizea Fernandez, Maribel Rebole, Aihoa San eta Aroa Alzueta. Bi ikasgai hauetan, Literaturakoek eta Oinarrizko Matekoak egin genuen antzerkia, 10 pertsona behar genuen antzerkia egiteko, (zeuden oteiza x1, eskultura gizonezkoa x6, korrikalaria x1, narratzaileak x2, (guztira 10 pertsona).
Ekintza honen bidez, hainbat gauza ikasi ditugu,  nola egiten den gidoi bat, antolaketa, literatura testuen ulermenaren garapenean sakondu, aurkitu eta baloratu testuen sormena, pentsamenduaren heldutze eta komunikazioa nahi eta atsegin bitarteko gisa, testu mota eta genero ezberdinen ekoizpena ere ikasi dugu. Komunikazioaren asmoa eta egoera literatur, kazetaritzako eritzia. Publizitatea eta entsailuetako testuen sormena dagozkionak. Plangintza testuala hobetzen ikasi dugu.
Guk uste dugu orokorrean ongi pasatu genuela oso ongi atera zitzaigulako

Antzerkia da literatur genero bat, eta hau antzerki bat izan da. Arte eszenikoa da non publikoaren gainean istorioak kontatzen diren antzezpen baten bidez, hau da, hitzez eta imintzioz egindako ikuskizunaren bidez, batzuetan musikaz eta dantzaz lagunduta edo txotxongilo bezalako osagaiekin. Guk performace bat egin dugu, jarduera artistikoa ere esaten zaio eta adierazpen eszeniko bat da, askotan inprobisazio faktore garrantzitsu batekin, arridura edo probokazioa, baita estetikak ere, helburu nagusia jokatzen dute.

El alumnado de DBH 1, en la asignatura de Creación Literaria, ha realizado la puesta en escena de una performace en la que han dado su punto de vista de la escultura que tenemos en el patio de Ikastola. Es la interpretación de "Irten Ezin. Nafarroako laberitoa" de Jorge Oteiza. Siendo como es una representación escénica, puede tener un factor importante de improvisación, sorpresa o provocación, pero también estético.

iruzkinik ez: